Välkommen till min nya blogg! Slit den med hälsan!

Så har man alltså gett sig in i bloggträsket efter många om och men!

Har gått och sugit på det här ett tag, och det kan kaske vara en kul grej om så bara för sitt eget höga nöjes skull.
Skulle inte sätta något större hopp om att nån faktiskt kommer att ta sig tid att läsa en massa dravel om mat och dryck från en glad amatör.

Nåja! Nu har jag kommit såhär långt i alla fall.

Tanken med detta är i alla fall att jag ska skriva om mina köksliga experiment och vedermödor.
Sen får vi väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Helena

aww - Jag kommer att vara en trogen läsare :-)



I ♥ Jo

2009-04-09 @ 01:24:11
URL: http://biotoxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0